مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

احمد سعادتمند مقصر اصلی افزایش قرارداد بازیکنان استقلال!

  • کد خبر: ۵۸۰۵۱
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
احمد سعادتمند مقصر اصلی افزایش قرارداد بازیکنان استقلال!
قرارداد وریا غفوری در زمان مدیرعاملی سعادتمند وبه خواست این مدیر افزایش پیدا کرده، اما درکمال تعجب مدیران کنونی استقلال از وریا غفوری به کمیته اخلاق شکایت کرده اند تا این قرارداد را کاهش دهد. آیا این اقدام پذیرفتنی است؟

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، درشرایطی که باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و تامل برانگیز از وریا غفوری به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرده و خواستار توضیح این بازیکن نسبت به افزایش قرارداد خود شده که احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق عامل اصلی افزایش قراردادهای بازیکنان استقلال است. باشگاه استقلال بدون توجه به اینکه مدیرعامل سابق با استفاده از مهر باشگاه و حق امضاء چنین اقدامی را انجام داده است از کاپیتان خود شکایت کرده اند درحالی که این اقدام به طرز مشهودی نادیده گرفتن تصمیم های قانونی مدیرعامل سابق است و اگر مدیران کنونی اعتقاد دارند قرارداد بازیکنان نباید افزایش می یافته یا نباید مسئولیتی دراین باشگاه می پذیرفتند و یا اینکه همان ابتدای فصل باید سعادتمند را به مراجع تصمیم گیرنده ارجاع می دانند تا درباره تصمیم های هزینه برش پاسخگو باشد.

ابهام درباره این ماجرا وقتی بیشتر می شود که می بینیم اسماعیل خلیل زاده، رئیس کنونی هیات مدیره استقلال درآن زمان که سعادتمند قراردادها را افزایش داده به عنوان رئیس هیات مدیره در استقلال فعالیت می کرده. بدون شک هیچ مدیرعاملی بدون اجازه رئیس هیات مدیره و دیگر اعضای هیات مدیره تصمیمی را اتخاذ نمی کند و روشن نیست که مدیران کنونی استقلال روی چه ضوابطی اقدام به شکایت از وریا کرده اند درحالی که امضاء و تایید خلیل زاده نیز پشت این قرارداد دیده می شود. شکایتی که بعید است به نقطه روشنی برسد و از لحاظ حقوقی باشگاه استقلال باید پایبند به قراردادی باشد که مهر و امضای مدیرش پای آن قرار دارد. دراین ماجرا به نظر می رسد که موضوع دیگری میان مدیران باشگاه استقلال و وریا غفوری به وجود آمده وآن ها سعی می کنند با این حربه آقای کاپیتان را از این باشگاه دور و دورتر کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->